one

one

cosmopoltan

cosmopoltan

holloween

holloween

vineri, 24 octombrie 2014

YonKa aniversar


    Yonka-
- unul dintre liniile preferate de skin care pe care le folosesc . Le-am descoperit in urma cu vreo 6 ani (aceeasi data cand am intalnit-o prima oara pe Carmen Goldenberg. O femeie incantatoare, speciala ,care ma umple de energie pozitiva de fiecare data cand o revad ),si am ramas la fel de incantata la atingerea lor .
Acum 2 zile am luat parte la ea de 60-a aniversare YonKa. 60 de ani de cercetare si excelenta prin imbinarea celor 5 ingredinete principale {Quintessence} care va vor trezi chiar si cele mai adormite simturi. Este vorba de lavanda,rosmarin,chiparos,geranium si cimbru.
Odata cu aniversarea , un nou produs a aparut: CELLULAR CODE Serum. Este un ser dedicat tenului matur,si sta la baza ultimelor cercetari impotriva imbatranirii. Un complex exclusiv ce imbina puternice ingredinete naturale , active . Cu o textura matasoasa si un parfum delicat are rezultate excelente impotriva ridurilor. Regenereaza si reduce semnele de oboseala, redand tenului stralucire .

Cum acest ser nu imi este dedicat mie( sunt putin mai tinerica ) , folosesc in mod regulat ( si va recomand cu toata increderea) demachiantul,lotiunea tonica si cremele YonKa. Va veti indragosti la primul contact. Va asigur !;)

LA MULTI ANI Yon-Ka Romania !
— with Yon-Ka Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu