one

one

cosmopoltan

cosmopoltan

holloween

holloween

miercuri, 24 februarie 2016

Cremele Techir

De curand am incercat niste creme noi , 100% romanesti . Crema de fata regeneratoare si crema de fata hidratanta, Techir.  Sa  fiu sincera , acum aud pentru prima data de aceste creme, si au venit cumva la fix. Chiar imi terminasem crema de fata,imi cautam ceva nou, si iata... :) Contin apa salina din lacul Techirghiol, de unde si numele.  

Imi place pentru ca are un ambalaj simplu dar vesel ,in acelasi timp, care te duce cu gandul la natura si cremele de casa. Are un miros discret , si se absoarbe usor in piele , hidratand pielea dar in acelasi timp fara a lasa o senzatie uleioasa cum am patit cu alte creme. Cum iarna e cam pe sfarsite ,nu stiu voi cum sunteti, dar tenul meu tinde sa fie mai uscat , asa ca am nevoie de o crema care hidrateaza in profunzime . Am folosit crema regeneratoare in timpul nopti , pentru ca atunci , tenul are nevoie de o hidratare mai puternica , cand se ohihneste se "incarca" cum ii spun eu . Dimineata , am avut o senzatie foarte placuta , de ten curat si hidratat. Crema hidratanta este perfecta pentru zi , si o buna baza penteu machiaj. Chiar merge . Nu am tenul gras , asa ca nu folosesc mereu o baza pentru machiaj. Cand fac un machiaj cap -coada , pentru un shooting , e altceva , insa pentru un machiaj obisnuit , discret , de zi cu zi , este ideala. Plus , are un pret mai mult decat decent. In jur de 35 lei. 
Le puteti cumpara si voi de pe www.vforverde.ro la sectiunea shop. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu